Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Angående Juni!!!

Av C´mon and love me - 1 december 2008 10:40

Hejsan på er!!

Nu blev jag så irriterad när jag hade pratat med Patrik...

Varför har man en hund lös i skogen om den är hundaggresiv???????(TIK)

Jag har en hund som inte går i hop med alla raser, men jag kan inte säga att han är hanhunds elak, för han går i hop med andra hanhundar och det går bra...

Men jag går inte ut i skogen och släpper honom lös!! För jag har ingen koll på vad som händer runt om kring mig, det fins många olika djur i skogen som han skulle kunna jaga och det skulle kunna dyka upp en hund som han inte gillar och hur ska då jag hinna fram till honom innan skadan är skedd????

Nä, jag blir så irriterad på dessa mäniskor som resonerar

"att deras djur inte gör något"

Hur fan kan dom veta det?? Det är ett djur som uppfattar saker på andra sätt än vad vi gör!!!

Det där var skönt att skriva av sig lite....


Kramizz och krya på dig Juni,

jag väntar på att få prommenera med dig igen, du är ju så söt och näpen och vem kan inte gilla lilla dig som är sååååååå gooo....... *LER*

Nu blir det några dagar med jul stök här hemma så om jag inte är in och titta/skriver så är det för att hon som hjälper mig med mitt bloggande ska städa, jobba natt och sen är det dax att åka till Stockholm igen för utställning i Älvsjö, sen ska jag vara kvar hos uppfödaren till Tisdag för matte åker till Tallin på Söndag och kommer hem på Tisdag. Ett dygn utan min matte hur ska det gå??? "HJÄLP" *fniss* matte tokig som han är!!!!


Kramizz på er alla andra och ta hand om er i "julruchsen" (Tror det stavas så)

 
 
molle

molle

1 december 2008 19:58

men va !!!!
måste kolla hos juni,,värsta jag hört..

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Sigge

Sigge

1 december 2008 21:07

Du frå väl se till att släpa din matte till datorn så vi får veta vad du har för dej.
Sak du ställas ut i helgen?
Tänkte om jag ska hålla tassarna

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

2 december 2008 13:03

jag blir bara SÅ rörd. E väl lite instabil efter attack persen o sedan 48 timmars jobb på det...men tårarna rinner när jag läser alla fina kommentarer o ditt inlägg här. Vilken jävla mardröm detta varit. är bara så himla glad att hon sprang hem(fort!!)..bedrövligt att inte våga ha henne lös i skogen ..hon sprang ju fram till bästa kompisen ...och man förutsätter ju att de hundarna som är lösa i skogen är relativt lydiga men framförallt SNÄLLA. Denna ägare visste ju tydligen sedan förut att hunden var tikagressiv. ..
Nu ligger juni här på soffan brevid mig o myser, snön vräker ner utanför...vi har det ganska mysigt!! tack för all omtanke. det värmer ska du veta!! kramiz L...få se hur det blir om camilla kommer, läser att hon har vinterkräksjukan,,huvva..

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C´mon and love me - 6 september 2011 13:53

Kan ju börja med att säga  "HEJ PÅ ER ALLA TROGNA" som varit in och kikat fast det var ett tag sedan det vart en uppdatering. Denna sommar har det hänt en hel del! Jag har varit på 2 utställningar och jag har varit på GD och Fralla träff, jag har h...

Av C´mon and love me - 13 januari 2011 12:16

Hejsan på er! Nu har jag och matte varit på Savel med Pappas kompis Loy som även jag blivit jätte god vän med!!! Så underbart väder i dag tyckte både jag och matte! Kolla vad underbart att bara lufsa omkring!      Loy gillar snön!!!  ...

Av C´mon and love me - 6 januari 2011 14:21

Nu får vi rita ett stort X i taket!!! Fått matte att blogga åt mig så snabbt igen!! Nu är det så att hon har tröttnat på denna F******ande Julen och så en massa andra fula ord som inte är passande här, har hon haft ur sig medans tomtar och kransar ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 13:14


Detta är jag!    Ja vi får se vad detta blir!!! Just nu känns det som det kommer att bli en "Klagomur" Men det är nog för att jag inte mår så bra med alla krav och måsten som kommer från alla håll!!! Mina systrar säger si! Min man säger så! ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 11:18

Hejsan på er mina goda vänner!!    Nu har jag tvingat ner matte vid datorn för att få lite hjälp med bloggandet igen! Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul med massa paket och att ny år inte var för jobbigt för er!! Jag klarar av smällarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards