Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Här igen.

Av C´mon and love me - 16 januari 2009 12:26

God morgon alla bloggare!

En dag till och det är FREDAG, har precis pratat med Molles matte och hon lät inte så pigg måste jag ju säga! Man ska nog inte klaga så mycket, hon sitter ju i samma sits som en annan. Men man är ju inte mer än mäniska och man har ju sina funderingar som man inte kan göra så mycket åt, tankarna kommer ju vare sig man vill eller inte!! Hoppas att allt löser sig till det bättre.

Kallt är det här iallafall -11 och snö har vi!

Vad ska ni göra idag och kväll??

Själv så ska jag jobba natt hela helgen så det blir inget roligt vare sig för mig eller Frippusen. Men jag tror att jag tog i så det räcker för flera månader förra helgen...

Jag ska iallafall åka ner till Frippes bebbar till veckan och så får vi hem den lilla mellan den 8-11 Februari, har inte bestämt mig ännu för jag jobbar ju natt Månadag och Tisdag slutar på Onsdag morrgon.. Så vi får se hur jag gör!!??

Jag vill ju ner och träffa alla valpköpare och så får dom träffa pappa Frippe också, det kan ju vara roligt för dom och se honom också och få reda på lite hur han är som hund, det hade jag velat men Frippes pappa har lämnat jordelivet, så det blir svårt. Nu har Frippes mormor också somnat in men henne har vi fått träffa och det var en bestämd dam det.

Det blir roligt att få hem den lilla och se när han växer upp och se hur han blir, om det blir en till Frippe som är lika duktig att stå i ringen som pappa, eller om det blir en ny mamma Vilda som vill leka i ringen.

Fast det viktiga är att han funkar i familjen och på prommisarna...

Ja,jag har ju mina funderingar som ni hör och ser, plus att jag har ju lite till som jag inte skriver här, som man funderar på och om!!!

(Är man elak, är man snäll, är jag dum, gör jag ett bra jobb på jobbet, gör jag ett bra jobb med hunden, är jag en bra mamma, tycker min familj om mig eller är jag för mesig/dum/elak/eller,eller???????????????????

Jag har många frågetecken......

Vem är jag och vad vill jag med mitt liv, bla,bla,bla,blää,bläää,kräks på allting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är Fredag och allting ska vara toppen, man ska ha städat och fint till kvällen och ha handlat hem något gott att äta och så ska man mysa ner sig i soffan med familjen och ha det så bra!!!?? Är det inte så säg???

Jag har en 12åring och en 17åring som vill göra allt annat än att hänga med oss och så ska jag ju till jobbet så jag behöver ju sova också men hur hinner ni med allt och hur har ni det????

Det var mitt tråkiga inlägg... Tack alla ni som skriver positiva komentarer till mig det värmer ska ni veta.

Nu ska jag gå och duscha och sen blir det en snabb vända i denna kyla...

Krameli kram på er alla där ute i hela vårat avlånga land!!!

 
 
camilla

camilla

16 januari 2009 13:26

Strunta i att städa om du ska jobba! Sov istället för tusan....på jobbet ser du ju inte om det är rörigt hemma på fredagskvällen ;D


Jag vet jag veeeet att röran förmodligen kommer att vara kvar tills du har jobbat färdigt men vad gör man?
Prio ett. SOV kvinna ;p

Trevlig helg trots jobb.

Ps jobbar du var 2:e helg? Vi har var 3:e

Kram på dä!!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

16 januari 2009 17:27

Å, ska ni få hem en lten valpis... Gissar att den är i storlek med mina tjejer som är vuxna... hihi. Mysigt i alla fall.
Lycka till med valpisen.
I kväll blir det lets dance!
Kramar

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

16 januari 2009 19:43

Jaha, så din matte har inte fått träffa din pappa, Frippe? Matte har inte träffat min heller!!! Men hon vet och har läst att han är en stor och känd champion... Jaha, och min mamma är en foderhund som bor hemma hos "fodervärden"... Fast detta var hennes första och enda kull hos min uppfödare...:-(

Kramar

//Latte

P.S Vad kallt ni har det!!! D.S

http://latte

 
Ingen bild

Martina

16 januari 2009 19:47

Hej hoppas att valpen kan pigga upp dig lite =) Vi måste ta en vin/öl/cider kväll och prata lite hund drömmar! Kram från en hundtokig vän

 
Åsa

Åsa

16 januari 2009 19:57

Lägg de tankarna åt sidan och bara var ett tag. Njut av dagen och stunden och tyck om dig själv precis som du är!
Kramis

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla(Tindra&Buddah)

16 januari 2009 20:00

Jag har en toppenide till Matte, skit i jobbet, skit i städning, skit i alla krav. Kome hem till mej och parta istället:))´
Kramkramkraaaaam

 
Sigge

Sigge

16 januari 2009 20:24

Skit i röran och SOOOOV!!!!!!!!!!!!
Med ljuset kommer livslusten åter!!!!!

http://www.geocities.com/siggesvamphund

 
lotta  med Juni ocola

lotta med Juni ocola

16 januari 2009 22:48

hoppas du mår bättre o blir piggare snart. våren, värmen , ljuset ...VALPEN e på väg:) snart kan vi hänga på era prommisar också:D
stoor kram till dig.inte kul att befinna sig i en sådan där svacka..de kommer ju tyvärr för oss alla ibland.

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Elenor och flatten Zidane

Elenor och flatten Zidane

17 januari 2009 16:44

Hej, hittade hit....Fin vovve! Ville bara säga att snart är det vår och skit i att städa. Tjingeling

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

17 januari 2009 17:00

Kom på att du frågade mig ifall jag inte skulle ha en Primo valp?? hi hi jag är lite seg just förtillfället....2 Lagotto räcker gott och väl för en "halvinvalid" som mig, ha ha! MEN jag kommer vilja ha en efter Primo om en sisådär 5-6år...om min kropp kommer va i chack för hundar då, vem vet?? Ja du livet är INTE lätt...men jag har nog blivit så härdad att jag på ngt sett inte orkar bekymra mig, utan tar dagen som den kommer och njuter av den tid jag får må hyfsat!

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

17 januari 2009 17:04

OOOPS råkade trycka på skicka inlägget fast jag inte var klar....ha ha!

Som jag ville säga säga...
Så gå inte och undra förmycket...känn inte efter....LEV och var glad att du har en familj, du har en underbar vovve och hans grabb snart...ifrågasett inte ifall du ÄR älskad, jag lovar att man märker om man INTE är det:) Jag vet det låter lättare en vad det är....men livet härdar en....I Know!

Massor av energi kramar och glädje pussar!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
 Anna

Anna

19 januari 2009 13:38

inte lätt med alla tankar som mal....försök ta en dag i taget och gör sådant som gör dig glad. Man kan inte vara på topp jämt och lite skit i hörnen har ingen döttt av. Det kommer säkert bli en kanonhund av det lilla livet ni får hem, han har ju de bästa förutsättningar med en sån familj som er och goa frippe som stöd.

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C´mon and love me - 6 september 2011 13:53

Kan ju börja med att säga  "HEJ PÅ ER ALLA TROGNA" som varit in och kikat fast det var ett tag sedan det vart en uppdatering. Denna sommar har det hänt en hel del! Jag har varit på 2 utställningar och jag har varit på GD och Fralla träff, jag har h...

Av C´mon and love me - 13 januari 2011 12:16

Hejsan på er! Nu har jag och matte varit på Savel med Pappas kompis Loy som även jag blivit jätte god vän med!!! Så underbart väder i dag tyckte både jag och matte! Kolla vad underbart att bara lufsa omkring!      Loy gillar snön!!!  ...

Av C´mon and love me - 6 januari 2011 14:21

Nu får vi rita ett stort X i taket!!! Fått matte att blogga åt mig så snabbt igen!! Nu är det så att hon har tröttnat på denna F******ande Julen och så en massa andra fula ord som inte är passande här, har hon haft ur sig medans tomtar och kransar ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 13:14


Detta är jag!    Ja vi får se vad detta blir!!! Just nu känns det som det kommer att bli en "Klagomur" Men det är nog för att jag inte mår så bra med alla krav och måsten som kommer från alla håll!!! Mina systrar säger si! Min man säger så! ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 11:18

Hejsan på er mina goda vänner!!    Nu har jag tvingat ner matte vid datorn för att få lite hjälp med bloggandet igen! Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul med massa paket och att ny år inte var för jobbigt för er!! Jag klarar av smällarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards