Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Nu är matte vaken!

Av C´mon and love me - 18 januari 2009 15:04

Nu är det äntligen Söndag och matte gör sin sista natt, sen blir hon ledig till på Fredag då hon gör 3 st förmidagar.....

 

Hon sitter med sitt kaffe och sin laptopp i rummet.

Hon säger att det sitter en katt i datorn??  Är det det eran också?

 

Men utifallatt så kan vi väll hjälpa den stackar ut...

 

Har lånat bilden på nätet

Vad händer hos er en sån här tråkig Söndag? Här är allt grått och tråkigt.

Kramen på er alla....

 
 
Latte

Latte

18 januari 2009 17:20

Härligt att matte din har vaknat... Det kan ju ta lite tid, när man ligger sssååå skönt! Jag fick själv gå och puffa på matte, så att vi skulle ta en morgonpromenad tillsammans! och det gick, Frippe! Har du något väckningstips?

Kramizar

//Latte:-) med matte

http://latte

 
Zargo

Zargo

18 januari 2009 17:21

Hej Frippe
Min matte, husse och jag gick på långpromenad på ridstigarna ute på Djurgården idag. På slutet ville matte träna ringträning men det hade jag ingen lust med så det blev ganska kort. Kanske har mer lust en annan dag. HAr ni gjort något roligt idag? Vi kanske ska gå och träffa dagis hundarna imorgon. Det tycker jag är kul. Speciellt om lilla boxertjejen Pinglan är där och border terriern Sven. De är nog allra roligast att leka med.
Lutar åt att vi kommer den 7:e :-)
Vi ses. Kram Kram Zargo

http://zargo.dinstudio.se

 
Åsa

Åsa

18 januari 2009 18:06

Jag har äntligen letat fram min scannerkabel till kameran så nu ska det väl bli lite bilder på bloggen med.
Det ringde när vi åt frukost och jag rusade in i sovrummet där telefonen låg och satte mig där och pratade. Döm om min förvåning när lilla Hanna slaffsat i sig all jordgusmarmelad från mitt rostade bröd! Skum katt. Vad måtte det bli av henne hon är ju bara bäbbe ännu...

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa rättar stavfel

18 januari 2009 18:08

jordgubbsmarmelad ska det vara!

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

18 januari 2009 18:50

Här har det också varit grått och tråkigt hela dagen. Snabba promenader har det blivit. Fort in i värmen igen.
Tror det blir en filmkväll idag.
Kram

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Tindra&Buddah

Tindra&Buddah

18 januari 2009 19:22

Fick sova hur länge som helst idag, så nu känner jag mej rätt utvlilad och saknar mina voffsar, trodde det skulle dröja längre innan jag erkände det, haha....

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

18 januari 2009 20:18

Typisk tråkdag här.
Grått kallt o inget skoj har hänt

http://www.geocites.com/siggesvamphund

 
lotta

lotta

18 januari 2009 20:49

cola har vart på ridhusträning nu på kvällen....TRÖTT nu!!!
Juni har filat på rutan...TRÖTT nu!!
jag har skött om alla o suttit med mannen på nätet o kollat o jämfört resor...TRÖTT nu;) sov gott!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
molle

molle

19 januari 2009 19:02

hej hopp full galopp är det som gäller,,med vikter på benen kan man ta segern

http://bobmarleys.wordpress.com

 
molle

molle

19 januari 2009 19:31

efterlysning på min blogg..hjälp

http://bobmarleys.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C´mon and love me - 6 september 2011 13:53

Kan ju börja med att säga  "HEJ PÅ ER ALLA TROGNA" som varit in och kikat fast det var ett tag sedan det vart en uppdatering. Denna sommar har det hänt en hel del! Jag har varit på 2 utställningar och jag har varit på GD och Fralla träff, jag har h...

Av C´mon and love me - 13 januari 2011 12:16

Hejsan på er! Nu har jag och matte varit på Savel med Pappas kompis Loy som även jag blivit jätte god vän med!!! Så underbart väder i dag tyckte både jag och matte! Kolla vad underbart att bara lufsa omkring!      Loy gillar snön!!!  ...

Av C´mon and love me - 6 januari 2011 14:21

Nu får vi rita ett stort X i taket!!! Fått matte att blogga åt mig så snabbt igen!! Nu är det så att hon har tröttnat på denna F******ande Julen och så en massa andra fula ord som inte är passande här, har hon haft ur sig medans tomtar och kransar ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 13:14


Detta är jag!    Ja vi får se vad detta blir!!! Just nu känns det som det kommer att bli en "Klagomur" Men det är nog för att jag inte mår så bra med alla krav och måsten som kommer från alla håll!!! Mina systrar säger si! Min man säger så! ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 11:18

Hejsan på er mina goda vänner!!    Nu har jag tvingat ner matte vid datorn för att få lite hjälp med bloggandet igen! Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul med massa paket och att ny år inte var för jobbigt för er!! Jag klarar av smällarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards