Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Idag igen!!!!!

Av C´mon and love me - 5 mars 2009 17:52

Våran matte är helt otrolig!!!!! Hon kan sova som bara den, man skulle ju kunna tro att hon fått betalt för att sova. Hon kom hem ca.6, ut med oss och sen körde hon barnen till skolan, gick och la sig ca.9 och sov till 12 för att vakna av ett gällt skall,då vi lekte förfullt på golvet. Ut med oss igen för att sen gå och lägga sig och hon vaknade inte förrens kl 16 med ett ryck och ut med oss i gen.

Matte ska åka till vet. med Cash i kväll ev. för att ta valpsprutan. Hon ska prata med vet. Torkel om rabies sprutan. Martina ska följa med och ta 1års sprutan på Myran en av deras springlar och hon ska kolla upp klon som hon tappat.

Men kameran blir med och matte dokumenterar allt så att ni får se sen.

Imorgon åker vi till Stockholm, till Frippes uppfödare. Så det blir lite däligt uppdaterat till helgen men jag får väll återkomma på Måndag med foton och info om helgen.

Ska till jobbet till kl 22 och kommer hem kl 6 i morgon.

Ska försöka att inte sova så länge i morgon. Jag ska hämta en gaderob hos min syster i morgon, så det är bara att gå upp itid och åka för att hyra en släpvagn.

Kram på er alla......

 
 
Latte

Latte

5 mars 2009 18:13

Haha, jag skrev precis en kommentar till dig, Frippe när du fick ett nytt inlägg... Lika bra att skriva här med:-) Oj, vad din matte har mycket att göra, hoppas hon inte är för stressad... Men lille Cash, ska han få valpsprutan? Jag gillar inte sprutor, hoppas det går bra för Cash! Men du är ju så duktig du, Cash! Tänk på Frippe så blir aaaaalllltttt bra!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

//Latte

http://latte

 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

5 mars 2009 18:14

Lycka till hos veterinären. Sova är ju så skönt!!!!

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Petra o Balder

Petra o Balder

5 mars 2009 19:15

jag känner igen det där med att sova. Har ju varit valpledig på vardagarna tills nu så jag har haft det ganska bra :) Men nu börjar vardagen igen och då får vi se hur jag orkar med att ha jobbat natt och samtidigt passa Balder. Tur att han e morgontrött...kan sova hela förmiddagen.
Hoppas allt går bra hos veterinären :)
Balder hälsar

Kramar

http://www.balder.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

5 mars 2009 21:48

Zzzzz,det är sååå skönt att sova :D
Hoppas det går bra hos veterinären!
Kram!

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C´mon and love me - 6 september 2011 13:53

Kan ju börja med att säga  "HEJ PÅ ER ALLA TROGNA" som varit in och kikat fast det var ett tag sedan det vart en uppdatering. Denna sommar har det hänt en hel del! Jag har varit på 2 utställningar och jag har varit på GD och Fralla träff, jag har h...

Av C´mon and love me - 13 januari 2011 12:16

Hejsan på er! Nu har jag och matte varit på Savel med Pappas kompis Loy som även jag blivit jätte god vän med!!! Så underbart väder i dag tyckte både jag och matte! Kolla vad underbart att bara lufsa omkring!      Loy gillar snön!!!  ...

Av C´mon and love me - 6 januari 2011 14:21

Nu får vi rita ett stort X i taket!!! Fått matte att blogga åt mig så snabbt igen!! Nu är det så att hon har tröttnat på denna F******ande Julen och så en massa andra fula ord som inte är passande här, har hon haft ur sig medans tomtar och kransar ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 13:14


Detta är jag!    Ja vi får se vad detta blir!!! Just nu känns det som det kommer att bli en "Klagomur" Men det är nog för att jag inte mår så bra med alla krav och måsten som kommer från alla håll!!! Mina systrar säger si! Min man säger så! ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 11:18

Hejsan på er mina goda vänner!!    Nu har jag tvingat ner matte vid datorn för att få lite hjälp med bloggandet igen! Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul med massa paket och att ny år inte var för jobbigt för er!! Jag klarar av smällarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards