Alla inlägg den 14 april 2009

Av C´mon and love me - 14 april 2009 10:06

Hejsan go vänner!!!!

Nu har kärringen landat....

Nu var det ett tag sedan matte uppdaterade och jag sa till henne på "skarpen" idag. "Att det var dax för en liten uppdatering nu"!!!

Så här kommer den för bereder på ett par dagars fotande och av lite blandad kompott.

På Torsdag hade Jocke match mot Mora och matte och Cash åkte och miljötränade honom så jag fick vara hemma.

Här har ni Jocke och Johan på plan.

Jocke.

Lillen är med.

Han är så duktig säger matte.

Titta han lägger sig ner till och med.

Jocke börjar bli trött.

Men han kan ta i när det behövs.

***************************************

På Påskafton åkte vi till Dala Husby och firade Påsken med polaren Miro och mattes syster.

Här har ni oss alla tre på inspektion av vad dom här mäniskorna gjort med mina marker!!! Det gillas inte!!

Här har ni Miro & Cash i leran...

Cash i askan.....

Här har ni Miro i leran.

Fattar ni hur det såg ut inne??? säger matte....

Så här såg Cash ut.

Här ligger lort grisen så fint vid riset.

Jag har lite koll på fåglarna. Jag försökte fånga dom några gånger med dom flög sin väg varenda gång jag närmade mig.

Här har ni mig och sonen på altanen i solen. Det var varmt och skönt kan jag säga.

Här kommer Miro också.

Här har ni barnen också.

**************************************

På Lördag var det dax för kalas. Mattes bror fyllde 40 år.....

Hör och häpna "HON VAR NYKTER" och körde bil så att alla kom dit och hem som dom skulle. Sen var ju lilla Casper med och hon ville att han skulle få åka hem när han var trött.

Här har ni broder Kent i vit tröja.

 

Här har ni Kenny och Irene. Kents bror och mamma.

Här är mattes systrar och Kennys fru Nettan.

Här är Björn med alla andra gäster. (Miros husse)

Det var det det. Nu vet ni vad vi pysslat med när vi inte varit in här och till er.

Ska försöka att bättra mig men det är lite mycket just nu.

Kramen till er alla....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards