Alla inlägg den 15 juli 2009

Av C´mon and love me - 15 juli 2009 11:20

Här har ni vårat bollhav inte bara på Finlands färjan.... 

Hejsan igen!!

Nu är det ju så att vi ska inte åka på utställning till helgen!!!! =))

Virr Maja jag då!!!!!

Vi ska åka nästa helg.... Så nu är ju det rättat också.....

 

Men ni kan ju få lite fina SOL bilder nu.

Mys på hundarna i solen, dom njuter. Fint hål lillkillen gjort va??

På lilla Cash.

Och på pappa Frippe.

Tältet som jag satt upp för vädring till helgen. Hahahaaa

Månen på klar blå himmel!!!

Kram igen på er...

Av C´mon and love me - 15 juli 2009 08:21

Har solen kommit, men har den kommit för att stanna????

Ja, vi hoppas det iallafall.

Har inga nya bilder att sätta in så det blir foto fritt inlägg i dag. Idag ska matte pyssla lite med tvätt och städning för vi åker ju bort till helgen så då blir det ingen städning här hemma då. Sen ska matte upp till Julias matte och prata skit till kvällen och bara umgås dom där kärringarna där. =))

Jag har hört något om någon "Tortyrkammare" men jag hoppas inte det. Det kanske är lill skiten som ska in där för jag blänker och är såååååå fin!!!

Då kan det ju inte vara jag, eller hur??

Matte har slagit upp utställnings tältet på gården så snart bär det iväg mot Stora Segerstad. Hon skulle kolla så att allt stämde och så skulle hon fixa en pinne som har gått av.

Jag hoppas att ni alla får en underbar dag med mycket sol och bad!!

För det är väll inte att hoppas att den stannar längre........ Men det gör jag tro inget annat.

Kram på er alla....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards