Alla inlägg den 9 juli 2010

Av C´mon and love me - 9 juli 2010 09:36

Nu har matte fått en tillbaka blick på när det lilla monstret kom hem till oss!!!

Han är nu 1½ år och han har vuxit förbi mig kan ni tänka när ni ser dessa bilder. Jag har blivit 5 år i Maj så matte kallar mig för en gammal farbror??? Men hon jämför mig med mitt krutpaket till son, så då kan man väll inte bli annat än en gammal farbror.

  

Liten och kaxig va??

  

Jag är inte rädd för far(an)!

  

Far(an) ska vara rädd för mig!

  

Kan man vara sötare???

  

Far och son.

Som sagt bara en tillbaka blick!!

Matte har semester nu och har haft det i 3 veckor men jag tror hon varit sjuk 3 av dessa veckor!! "TRÅKIGT"

  

Här har ni Cash och Loy i badet!

  

Jag hade hoppas på en prommis runt älven med mina vänner och se min lilla son bada.

  

Visst har det blivit en och annan prommis med vännerna runt älven men det är roligt och jag behöver röra på mig säger matte. Har ni hört det föresten?? Hon kallar mig för "TJOCKIS"!!!!!  Jag som är sååååå smäcker och elegant!!!

Vi har ett toppen väder enligt matte men jag tycker att det är för varmt! När till och med sonen ligger utslagen på gräsmattan och inte orkar busa är det för varmt har jag försökt att tala om för henne. Hon fattar säger hon!

NÄÄÄÄ, nu säger hon att det blir en promenad ut till äppelträden på gården snart. Där kan vi ligga i skuggan och bara njuta av att vinden sveper över oss idag. Japp lite blåsigt är det idag men det är ju bara skönt nu när vinden stått stilla i flera veckor.

Puss och kram på er alla och tänk på att inte följa med i bilen i onödan nu alla våra goa vänner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards