Alla inlägg den 11 februari 2009

Av C´mon and love me - 11 februari 2009 22:27

Nu blir jag riktigt sur!!!!! Har aldeles nyss varit däckad på soffan med feber.... Vad har jag nu fått för skit då???? Jag orkar inte med detta från att nästan aldrig vara sjuk till att det ena av löser det andra, som tur är så har jag inte feber nu men denna fö*ba**ade hosta som inte är till någon nytta.

Så, så här har jag och den lilla legat i dag. "Kul,kul"

Jag uppdaterar er lite från går dagen. Lill husse Casper kom hem från skolan då hade han den här med sig hem, som han gjort i slöjden. Gulligt.

Ja, jag vill också se vad lill husse gjort...(Lite suddig)

Här busar dom två minsta i familjen, han får inte gå ut, han ska vara inne och leka med mig!!!!

Kommer matte!!!!! Sååå söt!

Ska vi leka pappa????

Mys stund på soffan med husse!!!

Det var så skönt så jag tror att jag sover här en stund!!!

Men han är ju bara för go!!!

Nu har han också fått provat på "tortykammaren".

Husse sa att det kliade i hans ögon, så det är bara att tvätta av honom så går det bra. Det var lika med Frippe när han kom hem.


Men nu go vännert så säger jag, matte och den lilla Cash.....

God natt & Sov gott..

Av C´mon and love me - 11 februari 2009 07:17

trevlig 

 

alla bloggers!!!

(Bilden är hämtad på nätet)

Kom hem 06,20. då var det bara att ta ut med hundarna in och ge dom frulle sen var det bara att göra iordning lite kaffe så att jag orkar vara vaken med den lilla, då gick han in i rummet och la en kabel, sluta att göra kaffe och ta upp!!! åter till kaffet. Så nu är det full fart på honom, Frippe gick upp och la sig, han väntar nog in mig. Vi hade ju vissa rutiner innan den lilla dök upp, det märker jag nu. Jag trodde inte att han har sån koll på när jag jobbar fm. så är det på ett visst vis och så vidare. Men det har han tydligen.

Mitt gulligull!!!

Var inte oroliga jag sätter Frippe först i allt!

Den lilla tar för sig en då och så tar han sin tid med mat och rastning, så all övrig tid lägger jag på Frippe. Men han tuggar på allt, han kommer springande med skor,strumpor,vantar,mössor......... Ja, ni fattar nog!!!!!!!!

Men finns det något som är underbarare än en liten valp????

Jag säger bara "LYCKOPILLER"!!!!!!!!!!!

Var lite trött igår så därför uteblev inlägget, men nu är jag ledig i 4 dagar så då ska jag försöka att få lite bättre rutin på allt....

Minsta mäniskovalpen har hemstudier i dag och i morgon så han och en kompis ska sitta här och göra skolarbete.

Så nu ska jag bara in vänta att en viss liten blir lite trött, så att jag kan sova en liten stund innan nästa kissvända.

Kramen alla bloggers och sov gott.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards