Alla inlägg den 26 februari 2009

Av C´mon and love me - 26 februari 2009 19:29

Kommer jag in här....

Efter att ha rännt i affärer och handlat både mänisko föda och djur föda.

Sen blev det en vända upp på Savel så att Frippe fick sträcka ut ordentligt, och gissa om han behövde det!!!!!!!! Han blir skvatt galen och springer som en tok fram och tillbaka och runt,runt,runt så dom andra hundarna kommer av sig totalt och bara tittar på dåren som springer omkring.

Men så har vi ju går dagen med besök av syster Iza. Jag säger då det två stycken dårar det med, jag tror dom brås på både Pappa och Mamma men på olika vis svårt att förklara men ni är ju hund mäniskor och hundar som läser detta så ni fattar nog.

Bildkvaliten är inte så bra nu heller så jag vet inte om det är fotografen eller kameran det är fel på ????????*Ler*

Vi började med att fajtas om en leksak...

 

sen rullade det bara på.

 

Här är vi båda igen.Full fart....

 

Så kommer Pappa och ser till sina små "Älsklingar"

 

Är ni snälla mot varann??

Ååååå, hur gick det??

När dom åkte hem så gick jag och "dog" hur mycket ska en Pappa ta???

När vi sov så var matte och husse och handlade den

här!!!!!

Som vi får hämta i morgon.

Med detta så tackar jag för vi för oss idag för nu ska jag sova, sonen har redan knoppat in så matte får surfa in till er själv och kika...

Kram och god kväll....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards