Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag!!!

Av C´mon and love me - 14 februari 2009 11:21

Idag är det Alla Hjärtans Dag, och jag hoppas att eran dag blir bra

Sen så måste jag ju tacka alla er som skickat alla krya på dig hälsningar till mig. Dom värmer ska ni veta. Jag har blivit lite piggare men jag tror att den första förkylningen med feber tog slut på mig alldeles, därför är jag så orkes lös nu, för jag har ingen feber bara hosta och lite sömn för det är ett springande ut och in med liten som ska kissa och "babba"(ett finare ord) *smile*

Nu blir det en såndär "Fotobomb" igen men jag kan inte välja vilka foton jag ska sätta ut. Det är ju så roligt att se dessa två. Det går bara bättre och bättre nu, Frippe tycker att han är bra söt så nu kan man både pussa på honom och leka lite med han. Jag blir ju bara så glad när jag ser det så då åker ju kameran fram och vipps så har det blivit "76" foton i ett "nafs".

Sen var det ju dax att ställa sig på vågen för en liten invägning på Cash.....

Antingen så har han inte gått upp något eller så väger Saras och min våg olika, för han stod kvar på sina 9 kilo och det tror jag inte att han gör men men nu har vi vägt in honom på våran våg och det blir väll den som vi går efter i fortsättningen.

Nu kommer alla "BUS" foton på dessa hjärte gull som är här..

 Första....

2:a....

3:e....

4:e.... lite suddigt

5:e..... Det med.

6:e....Det är inte lätt...

7:e...

Kommer snart med ett till som blev fotat nyss...

Ja,ja det blev tre till men med dagen tema så kunde jag ju inte låta bli och jag har ju redan varnat...


Visst är dom gulligull????

Farsan har du någon mystutte här eller vad är det???? 

Kram och hoppas att ni alla får en toppen dag.

 
 
Latte

Latte

14 februari 2009 14:10

Ha en UNDERBAR ALLA HJÄRTANS DAG, FRIPPE! Jag tänker på dig...

Kram,

//Latte

http://latte

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

14 februari 2009 15:14

Ha en bra ( host fri) Alla hjärtans dag!!

Jösses så go den lille "skrutten" är...ser för kul ut när du fotat honom mot Frippes lååååånga ben;)
Krya på dig så gott du kan....hosta på natten är FÖRJÄVLIGT!!
Kramen

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

14 februari 2009 15:33

Härligt att du mår bättre!!!

Trevlig alla hjärtans dag!!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

14 februari 2009 18:44

En massa hjärtan till er i dag!!
Kramis

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

14 februari 2009 19:05

De är bra snygga ihop far och son.
Bra Frippe att du börjar ta ditt ansvar för honom

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

14 februari 2009 22:22

Så söta dom är ihop!
Skönt att du mår bättre igen.
Kramis

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

14 februari 2009 22:30

Kom just på att ni kommer bara se föööör coola ut när ni glider runt i byn med två stora svarta supersnygga hundar. Men än så länge är ju bara Cash en så sööööt liten gullig bebis!!!Skönt att du är piggare...

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Gazton

Gazton

15 februari 2009 01:06

Vilken storleks skillnad, skall det där lilla pyret bli lika hög??

http://gaztons.wordpress.com

 
 Anna med flock

Anna med flock

15 februari 2009 11:06

Vad härligt att dom finner varandra mer och mer gullpluttarna!

http://timsevimse.blogg.se

 
Balder o Petra

Balder o Petra

16 februari 2009 22:50

Hej på er!
Va fina far o son e tillsammans! Cash kommer nog bli lika snygg som pappa Frippe :)
Kramar

http://www.balder.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C´mon and love me - 6 september 2011 13:53

Kan ju börja med att säga  "HEJ PÅ ER ALLA TROGNA" som varit in och kikat fast det var ett tag sedan det vart en uppdatering. Denna sommar har det hänt en hel del! Jag har varit på 2 utställningar och jag har varit på GD och Fralla träff, jag har h...

Av C´mon and love me - 13 januari 2011 12:16

Hejsan på er! Nu har jag och matte varit på Savel med Pappas kompis Loy som även jag blivit jätte god vän med!!! Så underbart väder i dag tyckte både jag och matte! Kolla vad underbart att bara lufsa omkring!      Loy gillar snön!!!  ...

Av C´mon and love me - 6 januari 2011 14:21

Nu får vi rita ett stort X i taket!!! Fått matte att blogga åt mig så snabbt igen!! Nu är det så att hon har tröttnat på denna F******ande Julen och så en massa andra fula ord som inte är passande här, har hon haft ur sig medans tomtar och kransar ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 13:14


Detta är jag!    Ja vi får se vad detta blir!!! Just nu känns det som det kommer att bli en "Klagomur" Men det är nog för att jag inte mår så bra med alla krav och måsten som kommer från alla håll!!! Mina systrar säger si! Min man säger så! ...

Av C´mon and love me - 3 januari 2011 11:18

Hejsan på er mina goda vänner!!    Nu har jag tvingat ner matte vid datorn för att få lite hjälp med bloggandet igen! Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul med massa paket och att ny år inte var för jobbigt för er!! Jag klarar av smällarna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards